POSTUPY VE FIRMĚ LAVAZZA

Lavazza – to není jen příjmení odvážného Itala, který se nebál pustit do podnikání s kávou už před více než 120 lety.
Lavazza je potěšení z šálku kávy, je to zážitek, každodenní cesta různými chutěmi a podobami kávy. Inovativní postupy v přípravě kávy, které pro Vás Lavazza přináší, Vás nenechají na pochybách, že si Vaši kávu vychutnáte každý den na jiný způsob.


Výběr kávy ze zelených zrn probíhá ve 4 stupních - při výběru musí každý druh kávy splňovat určitá předepsaná kritéria, která musí dodržovat i dodavatelé Lavazzy – testuje se barva, vůně, kyselost, jestli se nevyskytují nějaké defekty atd. Káva Lavazza je tvořena různými druhy arabiky a/nebo robusty,  je tak zaručena dlouhodobá stálost kvality a chuti. Pražení kávy probíhá konvekčním prouděním horkého vzduchu, čímž je dosaženo rovnoměrného a konstantního pražení. Vlastní balení kávy probíhá ve vakuu, používají se vícevrstevné materiály a jednosměrné ventily. Lavazza vlastní certifikaci ISO 9001, aby jí dosáhla, podstupuje každý rok 25 000 kontrol v její produkci.

 

Již více než 30 let se Lavazza věnuje neustálému školení a inovacím v Lavazza Training Center v Turíně, což je škola zcela věnována odborné přípravě kávy. Školicí středisko je pro ty, kteří mají zájem dozvědět se více o kávě a její technice přípravy. Lavazza Training Center je místo, které spojuje baristy, kuchaře, obchodníky, novináře i spotřebitele, a a tím hlavním pojítkem je vášeň pro kávu. Každý rok projde školícím centrem více než 6 000 lidí.
Lavazza se snaží šířit kávovou kulturu po celém světě, koordinuje činnost rozsáhlé sítě více než 40 školících center. New York, Paříž, Londýn, Tokio a Sydney jsou jen některé z hlavních měst, kde Lavazza nabízí podporu vzdělávání se v oblasti kávové kultury.

 

 

Takto se Lavazza prezentovala na Wimbledonu v roce 2010 i se svými inovativními kávovými recepty: 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lavazza na Australian Open 2018

 

Na grandslam do Austrálie se Lavazza náležitě připravila. Stánek kávy Lavazza měl dokonce dvě patra a p...