PLAKÁTY

Jedna reklama Lavazzy říká: Káva je potěšení, a když není dobrá káva, kde je tedy to potěšení?

 



Lavazza byla vždy plná inovativních nápadům, co se týče komunikace, reprezentující modernost, italskou originálnost a pozitivní vnímání.

Tento plakát vytvořil Armando Testa pro produkt Lavazza Qualità Rossa. S jeho aromatickým mrakem byl předzvěstí první vakuově balené kávy, která se stala klasickým zbožím v supermarketech v 70. letech.




 

Armando Testa byl významným designérem 30. let v Itálii a pro Lavazzu vytvořil nespočet plakátů. Během jeho neustále se měnící tvorby se jeho interpretace umění a inovativní schopnosti staly typickým symbolem pro vyobrazení představy, jak má vypadat italské espresso.

 

A jak vypadají plakáty Lavazza dnešních dní?

 

 


 

 

Lavazza na Australian Open 2018

 

Na grandslam do Austrálie se Lavazza náležitě připravila. Stánek kávy Lavazza měl dokonce dvě patra a p...